Fika och Hockey.

Gårdagen omgavs av en otroligt jobbig migränattack!
Från elva på dagen till klockan nio på kvällen när jag gick och la mig
hade jag denna sprängande huvudvärk! Somnade direkt när jag kom hem....
och vid kvart i nio tog jag en eeze-tablett och tio minuter senare sov jag som en baby,
all night long....fast morgonen kom alldeles för tidigt som vanligt.... :(

Påskpysslade på förskolan idag...har gjort många fina kort!
Kanske blir av att ge bort några?
Får pyssla mer med barnen imån:)
Efter "jobbet" blev det en fika med Maria och Erika
Saknat mina små gummor under de tre veckorna jag varit i Tenhult!
Trevlig pratstund hade vi:)
Men före fikan satte jag mig med katten och lite mellanmål på balkongen i solen.
Solade en bra stund, huuuur skönt som helst!
Fick lite färg, blir att sitta där imån direkt efter "jobbet"!

Isac och Erica kom över på Hokeykväll idag också...
"Tror det var jag som kom på det faktiskt...börjar bli lite av en tradition" ^^
Mycket trevligt, as always! Tack för ikväll mina vänner!

Nu väntar sängen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev det något Ullared idag? Glömde ju höra av mig... Spenderade för mycket förra helgen, så hade nog inte vart smart att åka iväg denna helgen med... Pöss

2009-04-04 @ 23:08:07
URL: http://paivys.blogg
Postat av: Anne

krya på sig fina och ta hand om sig!!



kramelikraaaaaaam

2009-04-05 @ 10:29:41
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0