Jobbet-Doktorn-Sjuk


Denna veckan började med jobb....vilket är en självklarhet...egentligen.
I onsdags så drabbades jag av sjukt illamående....(hade de dagarna innan med men inte lika mycket)
ryggont och magont båda på vänster sida....kunde knappt stå upp...plus att jag var febrig.
(och då går det inte att jobba på lager....) :/
såå sa åt arbetsledaren att jag behövde gå hem....vilket han tyckte var ok.
Kom hem och var sjukt ledsen och utmattad.....men fick en värmande kram <3
åkte sen till VC, pratade med en sköterska, lämnade prov och grejer....fick komma tillbaka timmen senare,
för sköterskan ansåg att det var bäst att jag träffade en doktor....

Sagt och gjort, så nu går jag på penicillin och 1g ibumetin.
Har en infektion, och sjukt ont i ryggen.....kan knappt röra mig såå....jobbet e ja hemma ifrån.
Lite tråkigt men behövligt....tydligen.

Så....så ligger det till.


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars gumman... Krya-på-dig-kram

2008-07-17 @ 22:20:20
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Anne

krya på sig fina!



kramelikram

2008-07-17 @ 23:25:43
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-07-18 @ 15:57:15
Postat av: Anonym

Kanske gravid hehe

2008-07-18 @ 15:57:34
Postat av: Sis

Vad är det för j*vla nörd som lämnat den senaste kommentaren?!?! (före mig då...:p) ett förbannat nöt iallafall.

krams & krya på sig.

2008-07-19 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0