Vänner

De e nog det viktigaste en person behöver, och kan ha...
Annars blir det svårt att överleva...
Alla behöver nån som man kan prata med...när man e lessen, glad, eller när man bara behöver prata.
Nån man kan berätta allt för....vissa kallar vännen pojkvän eller flickvän, vissa kallar henne bara en vän.

Kommit på det nu....å även om det ibland känns som att man e super-alone och
allt känns allmänt värdelöst så vet jag att mina vänner uppskattar mig.
Dom vet att jag alltid finns där å lyssnar, ställer upp och försöker hjälpa till.
Eller?

Sara-Du å jag älskling! Love!
Clara-love you too<3
Tommy-Kämpa på sötnos, love*
Anne-Ta ett djupt andetag...miss you!
Rassmuss-försök stå ut:) sakna
Linduss-saknar min tjej!
Martin-My darrling, mr body!
Patrik-Soon...<3 världens goaste!
Johan-fika snart...promise:)
Fredrik-ses på torsdag :)
Björn-allt löser sig...
Gänget-You make my day, every day<3

Ni betyder allt!
Vissa är inte nämnda, vet...men ni har fortfarande en plats i hjärtat.....
tycker om er allihopa, massor!!

Borde träna idag...elle egentligen inte meen känns som det, så man ha nå å göra...
meeen va ute på en lång länk i morse såå....Äh!
få se....nu äter hon choklad:D
åhh, saknar många:)

PoK

Kommentarer
Postat av: Anne

Söta där!
Tack för att DU finns

2008-01-15 @ 20:08:24
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Martin

Tror ja talar för hela gänget när ja säger att vi gillar dig minst lika mkt :)

2008-01-16 @ 13:31:14
Postat av: Anonym

fint skrivet, som sagt :)

2008-01-21 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0