Namnsdag!

Jajjemen...denna molniga onsdag har både jag,
patricia och patrik namnsdag:) lyckats klämma in de rätt bra;)
sådeså!
Jobbat en hel dag igen....kommer till jobbet kl 09.00....
hinner knappt komma in...innan dom säger...."nu ska vi ju då på utflykt"
yey....aja tänkte att så jävla länge kan man ju inte va i
"lilla stadsparken" men ack så fel man kan ha....Ända till lunch!! ...den e kl 12.00!
Shit va kallt det var! riktigt röset....har inte blivit varm än....och nu e kl fyra...

Aja hur som...dagen gick bra....inga större missöden...

Ska förmodligen dra iväg på träning snart....
vill ju inte va hemma å se på hockeyn me Patrik direkt....
blir så lätt fel serni.....åså e de fel hela veckan sen....inte kul alls.....
så då anser jag att jag lika väl kan träna och samtidigt få info om hockeyn i glasdörren
^^
Hon e smaart....
Men nu så ska jag gå å lägga mig under täcket och värma mig på han....<3

Bye bye!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

då får man gratulera på namnssagen och han med förstås!!

kramelikram

2008-04-16 @ 16:12:52
URL: http://annenord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0