Fredaaag

Sås och potatis....nu e det bara te å vänta på min pinkod
så kan jag söka till förskolelärare:)
Mest för att se om jag kommer in:p
snart ska jag iväg på en fika....bara fröken anne kan svara! :)

Hockeyn på sir simons vart en riktig flopp för övrigt....
storbildstvn funkade inte.....när första 15 minutrarna på matchen
 hade gått fick dom in en ny projektor....väl inkopplad å klar så var
bilden upp och ner under typ tio minuter av matchen....hmm....då hade
redan halva restaurangens gäster betalat för sig och gått....sved nog lite för ägaren.... 

men helt seriöst....sånt där ska man ha kollat och förberett innan alla gäster kommer....
det är ju för fan det första grundläggande reglerna man lär sig på alla jobb...att vara förberedd!
oh well.....Ha de så bra idag!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej gumms!
Tack tack, tyckte det var på tiden:) Nu får du hålla koll på mig, jag har koll på dig...
En ROSA fågel viskade något om sambo. Låter trevligt. Allt bra annars?
Puss och kram

2008-04-04 @ 18:24:26
URL: http://julialy.blogg.se
Postat av: Anne

så tokigt det blev idag då.....hatar mobiler just nu!! den jag fått låna är nästan sämre än min som inte funkar.... h ehe
dagens i-lands problem!

och jag socm gick där och tänkte att nehe då bidde det blev ingen fika då och så lagom på väg mot mullsjö så....blingbling två meddelanden på en gång varav det ena var ditt första förmodligen som enl mobilen skulle kommit frm betydligt tidigare.... *suck*

men vi satasar på söndag då gumman!!

puss

2008-04-04 @ 21:00:10
URL: http://annenord.blogg.se
Postat av: Maria

klart du kommer in! och klart du ska läsa till förskollärare!! jag har sökt och hoppas hoppas hoppas, att jag kommer in! tänk va kul om vi båda kom in;) allt bra med dig annars? kram

2008-04-04 @ 21:33:39
URL: http://www.instinct.blogg.se
Postat av: Anonym

ja vet!!! :) ja om jag kommer in så börjar jag nu i höst, än så länge har jag inte eng B men jag börjar läsa det nästa vecka. med mig är det också jättebra. gör du nuförtiden? kram

2008-04-05 @ 11:51:20
Postat av: tiger

hehe, surt sa katten...

2008-04-06 @ 16:18:40
Postat av: Maria

ok, vad bra! :) jag har ett vikariat på en privat förskola, har jobbat där sen i september och vikariatet sträcker sig till 31 juni. då blir det ikea-lagret igen, sen skola då, förhoppningsvis.
haft en bra helg?
kram

2008-04-06 @ 19:11:02
URL: http://www.instinct.blogg.se
Postat av: Julia

Låter nice:) Med mig är allt bra. Trivs kalas här i Lund och nu är det snart sommar och sol så jag ska inte klaga. Har haft en kanonhelg med två underbara vänner hemifrån, och det gör ju saken ännu bättre. Hoppas du också haft en bra helg! KRAMAR

2008-04-06 @ 20:13:14
URL: http://julialy.blogg.se
Postat av: Cissan

Hej! Om du ska läsa till förskolelärare här i jönköping, så har jag en massa böcker som du kan köpa eller låna av mig, alla läser ju samma första terminen =) Det blir mkt billigare om man kan få tag i begagnade böcker för det är del man ska få tag på =)

2008-04-08 @ 18:22:03
URL: http://lifeaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0