förlovade.



För er som kanske missat att vi förlovat oss
kan jag ju berätta att vi gjorde det
när vi var i spanien på en balkong med vacker utsikt över havet.
Den 8/7-2009 blev vi äntligen ringmärkta.
Vårat liv tillsammans har blivit ännu mer betydelsefullt!
För alltid.

Jag kom på att jag inte riktigt skrivit nått om detta än...
Verkar dessutom som att vi startade en "trend" med att
dyka upp förlovade i finland, då vi åkte dit på bröllop.
Kort därefter förlovade sig två av mina kusiner också! :)
Först med barn blir vi inte iaf...i tanken kanske.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Vänta..vilka två kusiner?! Vilka har jag missat?

2009-10-10 @ 11:46:53
URL: http://bronsarmittlattaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde lära dej att ha bättre koll på din kille istället. haha livet blivit bättre vilket skämt. Är de meningen någon ska tro på det. lol

2009-10-10 @ 11:48:26
Postat av: Putte

till anonym: fegt att inte stå för vad du säger. Du borde ha bättre koll på ditt liv istället för att lägga dig i andras.. så ska du se att du också kommer må bra en vacker dag..

2009-10-10 @ 16:04:19
Postat av: mamma

Det är tydligen någon som är väldigt bitter på livet och avundsjuk på andras lycka. Såna människor ska man ignorera,inte värd att lägga energi på, -man kan tycka synd om henne/honom om man vill.

2009-10-10 @ 17:40:31
Postat av: Heidi

oh my God vad det osar bitterhet över bitchen som lämnat tidigare patetiska kommentar. stackare, verkligen. Lev ditt liv och skit i andra. seriöst, du måste skämta... det är ganska uppenbart vad det är hon avundas, och han är upptagen. Gå vidare. bättre lycka nästa gång? Taktiken verkar ju inte helt vattentät så jag skulle inte hoppas för mycket.

2009-10-10 @ 17:49:58
URL: http://bronsarmittlattaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0