min balkong.


Så himla skönt att sitta här när solen steker!
Kryddträdgården trivs den med.
Underbart med färska kryddor!
Jag vet att ni e avundsjuka;)
Dagen idag då....
Gjorde en tenta....blir väl en omtenta på den framöver...aja, kändes så iaf....
Ska packa nu...medan färjan 2 rullar på tv.
Finland imån efter vår naturdag med alla barnen i ryd:)
Känns skumt men ska bli skönt att komma iväg från all stress en stund! Trots att det blir lite annan stress där.
Träffade saratösen en stund....fin bil har hon skaffat sig med!
Lycka till imån med intervjun!
Nu är det packa som gäller!

Kommentarer
Postat av: Maria

va fint ni fått det! :)

2009-05-18 @ 21:00:44
Postat av: jag

ser bra ut på balkongen nu.. snyggastg på torpa ^^ kommer sakna dig babe när du e borta. kyss

2009-05-18 @ 22:22:36
Postat av: Anne

lycka till och hoppas det blir en fin begravning!!



tänker på dig!



puss o kram

2009-05-19 @ 20:59:17
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: jag

din balkong?? inte våran då? :)

2009-05-24 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0