weekend

Fredagsmys...åkte och handlade, först a6 sen maxi efter det tog vi kissen
och åkte till mor och far eftersom inget annat hände denna kväll....
Lördagen började med att patrik åkte på match:) Gick väl sådär kan vi väl säga...
Jag å andra sidan åkte hem till mor och solade! Välkommet!
Middagen denna kvällen fixade jag iordning....
Fläskfilé, potatisgratäng, bearnaisesås och sallad!
MUMS!
Älsklingen fick en riktigt god matlåda till jobbet!
(åhh va jag kan ^^)
Söndagen började tidigt då mor ville ha med mig till att köpa
(eller titta på visade det sig) kläder till mormor :)
Detta visade sig inte vara helt lätt....Ryggarna våra började ge upp inne på HM...
Då vände vi och åkte hem :)
Hittade en kåren - t-shirt, och världens sötaste klänning...
den ska inhandlas i veckan!
Nu ska jag och min rygg lägga oss i soffan :)

Kommentarer
Postat av: moster

Ni tittade väl inte på kläder till mormor på HM..?? :)

2009-03-02 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0