pust.

Kom precis hem från skola, shopping och träning med söta erica!
Skolan: Riktigt träligt idag, kändes inte speciellt pepp med nått...
Satt med temaarbetet framför datorerna och blev sega som råttor...
Cyklade ner med Maria till stan och Team Sportia!

Shopping
: Träffade Erica nere på stan....lämnade Maria och
tog Erica i handen och började springa runt i olika butiker ^^
Köpte saker för pengar jag egentligen inte har....
men inte ofta jag shoppar såå bjuder på det :)

Träning
: Det var Maries pass...riktigt bra! Mina nya skor ville dock inte
samarbeta riktigt. Trötta och helt färdiga gav vi oss ytterligare en gång
ner till Team sportia (Friskis medlemskväll) för Erica skulle hitta byxor.

Tack för idag mina sötisar:)

Just nu: Taggar för en timme Greys, och försöker bli pepp på träning imorgon igen.
Då med söta lilla Mathilda! Ska bli roligt iaf!
That's it for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0