kärlek och vänskap.

Fredagen spenderades först med linda på a6.
Sedan på kvällen bar det av till Linnea, för att fira hennes födelsedag.
Mycket folk, hittade en del gamla vänner :p
Blev en sen kväll, men utan krogen.
Patrik och jag traskade hemåt när de andra drog till krogen.

Lördagen blev en riktigt lyckad dag och kväll....
Stressade med att få iordning allt till kvällen.
Runt halv sju dök Isac, Erica, Mathilda, Fritz och min Sputnik upp:)

Det kollades Hockey medan vi fotbollsfruar gjorde oss iordning....
(det blir ett himla plattande av hår, bytande av kläder och sminkande)
Klockan åtta var bordet dukat och det var dags för melodifestivalen.
Killarna envisades med att hejja på ugglan, medan vi mest satt och
skvallrade om hur snygga killarna var i EMD m.fl....
Vi drack lite och efter mello lekte vi lite "med andra ord".
Jag och Isac ägde på både detta och även ute på dansgolvet visade det sig.

Lite lätt onyktra bar det av till Olearys...För en sjukt rolig kväll.

Väldigt lyckad! Tack alla för att ni gjorde min helg värd att kommas ihåg!
Lördagen kantades av kärlek, pussar och kramar!


Söndagen....Låg kvar i sängen länge....
Åt frukost i sängen....och såg på "The Hills"...
Hur många avsnitt som helst.
Erica och Isac kom förbi....med lilla Zimba.

Kissorna var så söta ihop när vi var ute...
men hon är allt en bitter liten tös den där Zimba.


Kommentarer
Postat av: Linda

Så fin du är babe!



Du är utmanad! ;) Titta min blogg.

2009-03-15 @ 23:55:31
URL: http://paivys.blogg
Postat av: Erica

Söt, inte e väl min katt bitter... haha =) kankse lite...

tack för en trevlig helg iaf... blev det film på kvällen elle??

kram

2009-03-16 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0