Fredag.

Idag har det varit en rolig dag.
Tåget var inställt i morse...så jag och mina medstudenter
ringde ikapp till våra VFU-platser och berättade hur läget var.
Kom ca 20 minuter senare än planerat, men helt ok med dem.
Träffade även på Fritz....mycket trevligt en sån kall fredagsmorgon.
Pysslade lite med barnen, sedan var det dags för planering.
Hela dagen flöt på rätt fort, lunchen kom snabbt och snart var
det dags för mellanmål och för mig att dra mig hemåt.
Kom hem och möttes av en sjukt kelig kisse....
Putte kom....vi drack lite kaffe och åt pajen....
Sen så vart det tv....och nu är det sängen.....

lite tråkiga uppdateringar får det bli ibland..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0