fika med bästaste.

Jajjemen!
Idag var det dags för en dubbelfika igen!
Ajaj...figuren min börjar ta stryk.... :)

Men träna gör man ju hela året fram till nästa sommar sååå...
måste ju skaffa sig nått att träna bort....eller?!
Första fikan avnjöts i mina finastes närhet i solskenet på coffe more!

Underbara timmar!

Efter alla timmar var det dags att promenera hemåt...
Maria och jag studsade hand-i-hand in på ica
och handlade lite nödvändigheter...
Sen fortsatte vi färden hemåt.
När vi sagt hej då och jag närmade mig
Willys messar Linduss mig om nästa fika.
Jahapp....hem käka lite snabbt sen bar det iväg til claras för dagens andra fika... :)

Trevlans!
har tagit en bild på mitt nymålade bord och stolarna med....
Såå fint!

Imån blir det plocka blueberrys med anna och maria....
...vid lite sämre väder då :p Right?
Ska bli såå skönt att komma iväg ut i skogen!
Sen blir det nog en fika med Sara!
I helgen sen blir det Götheborrrrg! Ska bli sjukt roligt att åka iväg
en sista gång innan mina två sista jobbveckor börjar!

Nu....väntas det på min älskade fästman som varit duktig
på dagens bortamatch då han gjorde 2 snygga mål av 5!
De vann med 5-1!

Later!


Kommentarer
Postat av: Linduss

Tack för en trevlig fika! Får höras sen i Götet! ;) Men du... Vilken hemsk bild på mig..... =P

2009-07-29 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0