skolplugg




usch har typ tretusen böcker som måste inhandlas...
Stressigt, jobbigt, TRÅKIGT!
aja....de är väl bara till att snällt punga ut över 2000:-
Ikväll är det träning som vanligt...för duktig som jag är håller jag igång varje tisdag torsdag och söndag.
Erica! Det finns tid över till dig med:) Just say the word...
Vill bort bort....åka nånstans där tankarna får vara på helt annat håll....
Bort från verkligheten en stund....
Hörde nått bra på föreläsningen som fastnade...
"...snälla låt mig få kunna det jag kan en liten stund..."

[bilden är från i somras när vi var i falköping]

Ge mig sommar och sol, bad på stranden och solbränna!!






Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Visst längtar man bort nu när det är så äckligt ute :( Min han håller till i J-södra, förlängde precis i 2 år till :)

2009-01-20 @ 18:44:36
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: cissan

haha, fick ni också höra den slagdängan alltså :P det börjar nog bli tradition, och det mest komiska är att alla lärare på skolan verkar veta om den :P

2009-01-22 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0