helt slut!

Nu ha jag ännu en sen kväll kört slut på mig på Ki-boxen!
Har inte riktigt märkt nån skillnad på kroppen min än...
och då har jag hållit i ett kör sen oktober....hm....kanske är blandad träning som är tricket...
Erica! ;) hehe
Nu ska jag vila kroppen en hel skön natt....SOVA!!
[hoppas bara inte bygginvest kommer imån bitti....
hinner ju fan aldrig gå upp och öppna innan de
öppnar med nyckeln själv! man sover ju inte med
vinterjacka och termobrallor direkt....? Saken är ju den att de ska mäta dörrhålet till sovrummet....ty dörrarna till vår kära lägenhet har flugit sin kos....Kanske flög iväg med den förra ägaren....hm!

Nähe! nu blir det sängen! gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0