GRANNAR!!!!!

nä nu jävlar är det krig!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Behöver du någon kumpan? Jag är en jävel på att skrika högt och dansa hårt! Jag hatar störiga grannar!

2009-01-30 @ 22:28:10
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Men vi får typ försöka göra oljud i taket då... höll dom på länge igår?

2009-01-31 @ 11:52:56
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Espizz

PÅ dom bara babe.. Charge :D

2009-01-31 @ 14:08:30
Postat av: Heidi

En annan är ju beroende av sina grannar för sin överlevnad numera...:) Jag avlider på denna jävla pluggstress och ensamhet och internetavsaknad och faaaaaaan. Mn nu ska vi inte va sånna som Viktor säger...nej nu ska vi bara sitta av tiden tills mammsi kommer! Korridoren saknar Wallsi by the way - men mamma ville inte kånka med honom på torsdag trots mina påtryckningar:P Puss

2009-01-31 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0