- Årets lista 2008 -

Årets upptäckt: Lita inte på någon
Årets ord: Idiot
Årets misstag: Att lita på folk
Årets fest:
Årets idiot:
Årets underbara: Mamma
Årets hetaste: Patrik
Årets rumpa: Pälsklingens
Årets baby: Walle
Årets besvikelse: Folk som utnyttjar en, skönt att man
märkt det och kan börja om på nytt i år
Årets one night stand: Babe alla gånger!
Årets bästa händelse: Sambo
Årets värsta händelse:
Jag vet bara att en ska dö
Årets fjolla:
Patrik när han sjunger Lips...
Årets hårfärg: Brun
Årets svikare:
Årets bakfylla: De står min babe för....
Årets babe: Min
Årets sämsta resa:
Årets bästa resa: Finland och kusten med pälsklingen
Årets bästa låt: Lollipop
Årets vinst: Patrik vann en rosa best till mig på liseberg...
Årets händelse: Sambolainen
Årets Par: Vi! I mot- och medgångar
Årets folk-jag-klarar-mej-utan-men-ändå-inte: * * * * * *
Årets nyårslöfte: Träna och plugga
Årets alkis: Patrik
Årets frisyr: Lugg
Årets bild: Denna
Årets mest spelade låt: Hemma hos mig....Lollipop
Årets krog-replik:
Årets människor-jag-är-glad-jag-träffade-detta-året: Isak och Erica
Årets pizzeria: Pinoccio
Årets ståuppkomiker: Björn Gustafsson
Årets mest-meningslösa-dag:
Årets snabbmat: Kebab-nått...
Årets tacka-sina-snälla-kompisar:
Årets trend: Ännu-högre-i-midjan-byxor
Årets befrielse: Skolan...på gott och ont
Årets wow: Patrik framför datorn...(world of warcraft)
Årets jobbarkompis: Pluggar nu...
Årets bästa present: Walle på halvårsdagen
Årets mysigaste: Jag själv

Kommentarer
Postat av: Cissan

Va fin du är i håret!! =)

2009-01-04 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0