Nostalgi-intron


Mjölktandsmössen
Trasdockorna
Bolibompa
Dr Snuggles
Kalles klätterträd
Pippi Pelikan
Ika i rutan
Beppes Godnattstund Miss i nassen...:)
Joelbitar
De vilda djurens flykt
Klasses Julkalender
Planeten Pi
Trolltider
Simpor och grodfötter
Musen och mandolin
Kan hålla på hur länge som helst egentligen...men måste plugga:)
Har fortfarande inte hittat en av favoriterna....den när leksakerna kom till liv på natten,
åså hade de en kiosk och lite såå....va nårra möss som sjöng typ
"ska du handla i kiosken, ska du handla idag....."

Ni kommer inte på nån mer som är en riktig nostalgi-klassiker?

Kommentarer
Postat av: mattias

Bumbibjörnarna

http://www.youtube.com/watch?v=TO6vkK4nh6I

2009-02-03 @ 13:03:23
Postat av: Sara

ahh visst ja! hur kunde man glömma dom? :)

2009-02-03 @ 14:10:07
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: Espizz

att man ens kommer ihåg alla :) puss o smek o hångel^^

2009-02-03 @ 22:03:37
Postat av: Espizz

att man ens kommer ihåg alla :) puss o smek o hångel^^

2009-02-03 @ 22:04:19
Postat av: sandra

Hej! Kom in här av en slump och vilken härlig nostalgi lista du gjort! Som jag letat efter alla dessa klipp! Hoppas du inte tog illa upp av att jag tog lite av listan & satte in i ett inlägg tillsammans med fler som jag hittade!



Tack för att du gjorde min dag! =)

2009-02-03 @ 23:50:44
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Sanna

söt blogg =)

2009-02-05 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0