6:e februari 2009

Dagen idag bestod av: Skola till kl ett, kom hem,
städade hela lägenheten från golv till tak....
städade katten under nått skede med:p
Sen satte jag mig ner och (hör och häpna) pluggade!
Läste ut hela boken, patrik kom hem,
jag skrev recensionen och skickade in den till läraren.
Imån blir det att börja läsa till min fucking hemtenta....
4 böcker ska vi läsa och skriva om....(med en nypa ironi...)

Aja nu blir det att mysa med pälsk framför en film kanske:)

Trevlig fredagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ah hon gick på ljungarum :) hon är 89 tror jag... idag hoppar vi boxen, har fastnat i soffan efter en go fika haha.

2009-02-08 @ 15:02:53
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Usch då :( näsblod är ju inte för roligt. Blir det box på torsdag igen eller? om blodet håller sig borta? Då ska jag vara mer på min vakt och hälsa hihi.

2009-02-08 @ 21:23:28
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0