Tentaplugg och snabbmat...

Jajjemen första tentan imån....
"Ingen panik, ingen panik........STARTA PANIKEN!" (vilken film?)
Lite så känner jag nu iaf....
Upp tidigt imån och fortsätta plugga....för nu går det banne mig inte in nå mer.
Är trött som ett as....(dom är sjukt trötta!) gäspar ikapp med.....sängen?

Nåja....sova blir det.....

Önska mig lycka till.....det lär behövas... :-S

Puss och kram, negerboll...
("det rimmar inte....!" eller "det heter faktiskt chokladboll...."
-säg detta med den grinigaste rösten ni har....
Så vi får rätt fiiiiiling på det hela....
vet ju att ni tänkte det ^^)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aladdin, of course ;)

2008-09-16 @ 23:05:04
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Anne

stooooort Lycka till idag gumman!

du kommer klara det galant, det bara vet jag för du är bäst!



puss

2008-09-17 @ 07:10:19
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0