emptyness....7th...

Vad säger man....ännu en helg är förbi...
Fredag.....hade seminarium...sen på kvällen, så åkte vi till Karina en sväng...tror inte de hände så mycket mer...
Lördag, dubbelbokad....valde bio å middag me några tjejor...trevligt.
Söndag....Patrik eum..."sover", och jag sitter och roar mig med att se på dåliga serier och se på när mina två söta sover...


Hösten har nu oficiellt (enligt min mening)
kommit till jönköping. Kallt utav bara h-vete är det!
Såå detta till ära...jag tog på mig min nya jacka igår:)
Älskar hösten, med alla vackra färger!!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med höst! Vi har ju våra nya fina jackor, så såå kallt blir det ju inte ;) Kraaam

2008-09-14 @ 17:38:15
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Anne

otroligt fin bild!!

ja nu är hösten här!



pussen o kramen

4:e it is

2008-09-14 @ 18:10:16
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0