Det går bra nu, kompis det går bra nu.....

Kryptiskt förra meddelande...jag vet....
men det vara bara så jag kände....allt hopplöst...
(men inget jag tänker dela med mig av här...många här som inte har med detta att göra)

gårdagen spenderades först hemma på haga och sen med min!
Bio...tropic thunder (kass film! se den inte)
Sen vart det mys hemma som pajken min fixat:) Tacos!!
Plus en film till:)

Walle fick en riktig gourmet middag:) Tillagad lax, från pappas hand:)
Han riktigt njöt.....blundade....hehe....

Idag blir det fest med flickorna.... ett tag sen....hoppas på att det blir massa kul!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

låter som vi har mkt att prata om nästa helg?



puss

2008-09-28 @ 08:56:54
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0