Ångest, huvudvärk och äckligt kaffe.

Dagen O började med en sovmorgon till halv tio. Har ju hemstudier idag....brukar te sig så att jag är i skolan tre dagar i veckan. Rätt skönt...men gynnar detta mig, som är otroligt dålig på att just fatta det jag läser, men är bra på att ta in information som sägs på föreläsningar, och där jag får välja vilken information jag vill spara på pappret och i minnet?

Har inte riktigt fått svar på detta än....
"Det är en övningssak" säger mamma...

Sitter och försöker få ner mina tankar om kunskap på detta skitpapper! Lyckas inte.

Dagen O fortsatte iaf med att Min så sjukt snälla far kom och plockade upp mig....Vi skulle handla skrivare!
Sagt och gjort, nu har jag en sprillans ny skrivare med scanner och kopiator på.
Tack! <3

Installerade den, fikade och pratade lite om min uppgift....
men som det kanske märks har jag kört fast...eftersom jag skriver här....
men det kanske är lite bra att skriva om nått annat, som en paus?

Shit vilken ångest jag har!

Skulle ju egentligen vara och sjunga nu....men finns ingen tid för det idag. :(

Aja, back to the books....Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0