hemstudier till nästa fredag!


Nu har jag bilder på bordet, stolarna och det andra jag köpte...
Skorna med såklart.
Imån är det fixa håret igen som gäller, hon ska få titta på det och kolla om hon själv är nöjd!
Jag vet ju en del som borde fixas ^^
Lagade korvstroganoff till plutten igår, stackarn var ju frusen efter en hel arbetsdag ute...
Idag blir det nog att fixa till lite mys framför burken...(tv:n)
Men inget han får chans att läsa om här.....
EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO
Jajjemen så e de ibland.....lite ego får man vara ^^
Sitter och försöker förstå min hemtenta....
Detta gör mig riktigt kallsvettig!
Att man kan krångla till en uppgift till den grad att man inte fattar nått!
Sinnes!

Här e det jag köpte...
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anne

vilket schysst bord och stolar!!



hoppas det går bra med tentan i alla fall1



puss

2008-10-16 @ 16:40:45
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Linda

Snyggt det blev med bordet och stolarna! Fina bordstabletter ;) Kraaam

2008-10-16 @ 16:42:14
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0