det var så roligt, jag måste skratta.....

ahh lite roligt va det faktiskt....när anne var här....
asså tjejen pratar ju massa i sömnen!
Först va de nått om att hön e sååå förkyld....(en hel disskussion om detta)
sen började hon ha en dialog med sig själv....
-Är de ok om jag.....?
-Det är ok....
 sen var det en hel del annat som jag nu (såklart!) har glömt....
Jag hade kul iaf ^^

Patrik tatuerar sig idag...såå ensam en stund till....
som vanligt....
Min bror blev uttagen till hårmodell igår såå får se om det blir en bild i tidningen...:)
Ska gå på catwalken ikväll runt sju på stora hotellet....

nu ska jag vila halsen...och ryggen....
Greys ikväll!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

he he, ja ngn underhållning måste man ju bjuda på!!!



återigen tusen tack för en trevlig kväll och tack för övernattningen o allt!



puss

2008-10-08 @ 19:51:10
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe.. "Får jag dricka?" "Det är okey" ;P

2008-10-08 @ 22:20:12
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0