veckan som gått...


Kissorna har vant sig vid varann....pussas gör dom ibland
och igår strök sig faktiskt smilla mot walles face...
Men fräser gör hon fortarande....jobbigt med två katter som inte riktigt vill lyssna....
Walle för att de e nån annan som inte lyder här..."får hon så får jag"
Kaos hela tiden typ...får se hur länge man orkar:)

Smilla har occuperat patriks datorstol...medans walle har resten av lägenheten...typ...

Var på Hair-musikalen....lätt besviken men men prova måste man ju, annars vet man inte vad man tycker...
Var hemma på haga och käkade lite gott på lördagen, spelade wii och drack lite gott...
Söndagen var tråkig....gjorde inget....käkade tacos....och kollade på film


Kommentarer
Postat av: Anne

jadu, hur ska jag kortfattat förklara....var och tränade och kände hur det blev rätt dimmigt i huvudet och det kändes som jag inte kunde avgöra hur långt bort han som jag boxades med var och det sista jag minns är att jag skulle dricka vatten men hade ju tydligen då ramlat ihop och när jag vaknade upp kunde jag inte fokusera blicken eller röra höger arm så de ringde ambulans och tur var nog det då det visade sig att jag haft blodproppar i hjärnan....så jag låg på strokeavdelningen i 3 dagar.....shit de flesta var 75+ och var närmre döden än livet......

Men jag mår mkt bättre nu och äter blodförtunnande ett tag framöver!

Ska in på fler undersökningar i veckan och hoppas det ser bra ut!



puss

2008-11-03 @ 16:47:30
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0