Greetings from Lund...again.

Jajjemen, i Lund spenderas denna helgen....(pluggar faktiskt ändå)
Hur som....Här är det SNÖ, KALLT SOM I EN ISBJÖRNS RÖV*...och det BLÅSER med!!
*(ursäkta språket men humöret försämras drastiskt när denna tösabiten måste frysa)

Hur märkte jag då att det är så förbaskat kallt ute? Jo, det ska jag tala om!
Vi åkte till helsefyr -iska Danmark och deras kära* Köpenhamn...
*(varken sprit eller öl fick man tag i!)

Hittade en julduk, kärlekste, små kryddsaker,
en sjal och en ny Mrs Potts, Läs: tekanna


Väl hemma på campus igen drog jag på mig patriks mysis och en fleecefilt,
gick och satte på te, har nu suttit framför datorn och försökt skriva på min examinationsuppgift....
(inne på fjärde koppen te...)
Förstår ytterst lite av den, men försöker och skriver iaf...Duktigt? Ahh man får tycka det....
Har hittat en artikel jag tänkte presentera för mina gruppmedlemmar....
(ska skriva en avhandling och en abstract....??)

Lillsyrran, mamma, och pappa umgås i köket....det bakas bröd och...lusecats (?)
Jag får inte vara med... :( (är dock självbestämt....MÅSTE plugga!!)
Det är bara jag, min musik, och mina egon^^

Inflyttningsfest + födelsedagsfest är preliminärbokat den 13 december!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

hej fina!

låter som du mitt i allt farande fram och tillbaks i sverige har det rätt gott!!

Hoppas de bjuder dig på gott mellan allt pluggande?



Själv kämpar jag på med allt och det är MYCKET...men skam den som ger sig!



var rädd om dig fina!



puss puss

2008-11-23 @ 10:54:49
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 21:59:28
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0