torsdag...


usch...orkar inte riktigt med denna förskolan längre....
börjar bli något trött...mår inte bra...
och lixom känner paniken komma....
ska bli skönt med lite helg....vila ut....
ikväll är jag ensam massa länge....för han är på match...
typ 21.00 kommer han hem....
surt...e så jäkla tråkigt att vara ensam i denna lägenheten....
är det mycke nu känns det som....
drömde nått sjukt skumt inatt på tal om nå annat....
(sover ju väldigt dåligt nuförtiden)
drömde tup att min framtand hade frätits (nästan) sönder de t
var som bara ett tunt tunt skal i mitten av tanden....
så man kunde som känna på tandköttet...(hm?)
jag vet skumt....tanden satt på tandköttet tydligen.... 
aja...sen drömde jag att jag och alla mina vänner var i nån sorts grotta,
och försökte inte nudda mark typ för att överleva....!?
 typ lite indiana jones, elle den där....skatt-filmen som går på reklamen.....

aja jag har iaf vart mycket sysselsatt hela natten....sova i lugn och ro är väl onödigt??
Nu ska jag duscha och sen är det tv!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, vi får må dåligt ihop.. Kommer flickorna på lördag eller hade ni andra planer? =) hoppas

2008-05-22 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0