Tisdag

Tisdagen började med att ingen telefon ringde.....hm!
börjar kännas lite i plånboken de här...

aja åkte hem till mor för att följa med på hennes klipptid....
och ser man på...jag fick en tid jag med...och snabbt gick det:)
såå nu e man fin i håret igen:)

efter detta ringde jag linduss....fika på stan?
hehe tog en glass med mamma i solen medans vi väntade.....

sen träffade jag linda....gick på stan lite....
möter Lisa me lilla Lii på hm....sjukt längesen jag träffade henne....
härligt återseende:)
pratade lite om vad som hänt på senaste och lite dittan och dattan....
var helt glad sen hela dagen....blev sjukt upprymd av att se henne igen:)
(haha låter som en gammal flört elle nå:p)
Hon skulle iaf vidare och hämta lilla Jack på dagis:)

vidare så satte vi oss på winerkonditoriet och fikade....en braa stund:)
altid lika trevligt:)

nu blire käk;) som han ska laga...:) ja ska bara se söt ut å titta på:p
nerå.....
Puss och Kram Silly

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en supertrevlig dag!

2008-05-14 @ 12:05:21
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0