Tanken som räknas...right?

Idag på jobbet efter en mycket trööög morgon....så tänkte jag...
att när jag kommer hem då ska jag minsann skura golvet....
sen tänkte jag att jag skulle äta glass....
sen tänkte jag att jag skulle laga mat och mysa me min plutt....
sen tänkte jag att jag borde träna...

såå vad tror ni ja ha gjort...?
Nada!
De kanske e bra dock med tanke på hur mycke glass
jag faktiskt tänkte trycka i mig:p

men jag SKA träna....
Huvudsaken i detta inlägg var nog att....
"Det är tanken som räknas"
Jag tänkte att jag skulle diska också...och guess what?
Sara e skrynklig på fingrarna :D

Kommentarer
Postat av: jag

tack babe

2008-05-06 @ 19:48:32
Postat av: jag

tack babe

2008-05-06 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0