sovmorgon-lördag-Grattis till Karina:)

Vaknade vid 08.03....första gången...sen somna jag om....
massa mysigt att veta att man får sova länge brevid honom:)
Aja vaknade sen vid tolv.....och jag e ju en som absolut inte
kan sitta inomuhus om de e fint väder ute...
Så jag ville en sak och han en annan....som alltid...
lika tråkigt varje gång...
hur som, kom mig hem till mina föräldrar två timmar och ett grinigt
gräl senare...
Började jobba i trädgården, gräva och så...(ska göra en uteplats med sten som grund...)
så måste gräva upp gräsmattan....massa jobbigt som känns i ryggen nu...

Ska snart plocka upp patrik, för att åka till karina:)
För hon fyller 24 år idaaa....
grattis grattis!!

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anne

oki, fick det sista messet om att du väntade på skjutsen, skickade du ngt mer sen?



puss

2008-05-24 @ 20:55:33
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Anne

nä, det meddelandet fick jag inte......skumt!

jag flyttar onsdag så jag har nog svårt att hinna in till jkpg men kan du komma hit vore det ju nice!

rasmus åker idag, sa precis hej då till honom





puss

2008-05-25 @ 13:25:28
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: kari

tackar tackar..kramar

2008-05-25 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0