Sommar, sommar och sol!

Grey's idag!!

...ville bara säga det....
och så ville ja säga det med att....det är sommar i luften....
på morgonen när man ska till jobbet....åhh den doften....
det är lixom sommar...går inte riktigt att beskriva...
Typ... varm asfalt, dagg, frisk luft, gräs, och doften av grönt!

Var så sjukt lycklig i morse...fylld med kärlek och piggelinhet....
skön känsla sådär innan jobbet....för när man väl är där....då bryter helvetet lös!

Som idag då...jag satt på bussen till jobbet.....och precis när det låter såhär...
"
nästa....Kilallén", så tittar jag upp åt vänster....och ser en så sjukt snygg kille komma
gåendes i sina byggarbyxor och sin svarta t-shirt...shit...tänkte jag...och
(kände mig sjukt löjlig nu..)
på ett ögonblick, kommer jag på mig själv med att ha ett sånt leende på läpparna....

Det är kärlek det! ♥

Tack babe för att du förgyllde min morgon lite extra:)
När jag kom hem satte jag mig på balkongen...
I en och en halv timme satt jag där i solen läsandes min favoritbok....
"Elva minuter" av Paulo Coelho

Sen gick jag in hämtade pengar...handlade, kom hem igen 
och tog en stor kopp kaffe:)
nu ska jag diska...om jag orkar...:)
sen blir det sitta framför tv:n och vänta på grey's och min:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: yours

:D jag kan stå så varje dag om du vill ;) men då måste du åka busssen förbi där ja e..:D

tack för att du hanlda men du glömde disken :P

skoja bara..

älskar dig snygging...

2008-05-07 @ 21:12:05
Postat av: Clara

Ni två är ju sådär söta.. och sliskiga.. som socker!

Men jag <3 er ändå :P

2008-05-07 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0