Måndagen...


Öppnade på förskolan, såå slutade ett:)
härligt! åkte då efter att min mamma plockat upp mig, till shitlake!
Anne väntade där på att få fika.... ^^
Spenderade fyra timmar ihop tror jag, till slut...´Pratade om allt som vanligt....
Och har nu officiellt lagt all den gamla skiten bakom oss...
så nästa fika handlar om nutid:)
Säger vi en enda sak om nå gammalt (och rassmuss e frånvarande)
så får rassmuss gratis fika av oss:)
(ehh, kom på de där precis såå....anne visst e du me på de?:p)

Hur som....fick en massa bra bilder på änderna och de små kycklingarna?
ursöta små ting:)

Nästa fika...Linköping
(bilden på mina brills... tagen av Anne Nord)

Kommentarer
Postat av: Linduss

Snygg bild =)

2008-05-27 @ 22:19:34
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Anne

ska lägga upp bilder på sötnosarna, lagt några på bilddagboken så kolla in sötnosarna men fler kommer! har lite fullt upp kan man säga!!!



Låter som en bra idé det där med att lämna allt gammalt och drar vi upp för mkt blir det bjuda rassmuss på fika!



Jag är helt slut efter allt packande och imorgon bär det av!



För den som inte känner igen huset är det min balkong man ser i det ena glaset på brillorna dina!



puss

2008-05-27 @ 22:41:48
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh my gard, oh my gard!

Jag är hemma till Greys!

2008-05-28 @ 20:58:11
Postat av: Rassmuss

hehe, fika:) ja tack! ni kommer ju lätt misslyckas med att låta bli samtalsämnet...Mullsjö släpper man nämligen aldrig

2008-05-30 @ 01:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0