de e kärlek de!


Igår när jag kom hem från jobbet hade älsklingen
städat hela lägenheten från golv till tak..<3
såå tacksam....de finns nog en liten ordningsman i honom trots allt....:)
Valborg firades med mys hemma i lägenheten....
pizza å cola, och te me cookies till efterrätt ^^
Kollade på filmen 187, helt ok faktiskt....

Ida ha vi vart hos päronen mina....
fikat lite å släpat hem mina små konstmaterial:)
Ikväll ha ja redan vart å käkat på bishops me hans vänner,
senare kl 19 blire fest hos hult....de e då kvällen börjar!
Vin, vin och vin:)

Imån blire mys hela dagen me min...på relaxen:) såå gott ska de bli...
bara slappa...i varmt vatten....kan bli massa mysigt;)

Lördag
ska firas med kunshamnarna^^
Fan så kul vi ska ha de!! LÄTT jao!

Söndag blire segelflyg och middag med familjen i hok:)
Lite slappt sådär...så man hinner ta igen sig innan jobbet på måndag ^^


Kommentarer
Postat av: jag

love u babe

2008-05-02 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0