Sjuuuk

blev inge jobb iaf....har feber å va kanondålig hela natten....
kunde inte sova alls....såå e aptrött nu...
Såå blir nog inte jobb på hela början av veckan iaf...
Orka va sjuk!
Tror att de va så att jag smittade patrik me min lindriga förkylning,
den i sin tur blev massa värre i hans system....å sen smittade han så gulligt mig igen..åhh tack!
verkligen.....
Dagarna spenderas framför dåliga program på tvn....bajs!
såå tråkigt....e massa snurrig å utmattad....bara de att resa sig från soffan är ett h-vete...
Kul å va sjuk i Egypten?
Faast då e ja sjuk i solen....två flugor i en smäll....sola å snora...^^

nähe nu ha ja uppdaterat åt er mina ära läsare....
ska ta mig tillbaka till soffan nu....me lite te å ballerina att knapra på....
Man fåår äta sånt när man e sjuk....speciellt när man måste laga mat sen....
borde inte nån laga mat till mig?
aja... lax, ris å hollandaise-sås blire iaf...

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0