Man kan ju inte vara nyttig jämt....

hehe nu ha man upplevt denna omtalade ansiktsbehandling...
va ju massa skönt den första delen..och den sista...
mitten då? undrar ni säkert....asså herregud va smärtsamt! trodde hon
nöp i skinnet på enkom bara för att hon skulle få nått å klämma på...
och herregud...kände mig som en nåldyna...
men men två delar av tre e väl ändå ett rätt ok betyg?
dessutom e hon så trevlig....vet ju vem hon e eftersom ja tatt hand om hennes barn... :)
och så e hon syster till en kille ja gick i samma skola som...
och han i sin tur e polare me alla mina kompisar från den goda tiden...
Världen e liten!


men nog om all denna ointressanta fakta....åter till den här nyttighetsfrågan...
tänkte som såhär när jag gick hem me mitt svullna huvud...och ansikte..
(huvud för förkylningen, och ansiktet pga hennes naglar...)
att fan de vore gott me kaffe och......ja...längre än så kom jag inte....tänkte att ballerina e ju de enda vi har hemma....men de vore ju som gott me nån bulle-ish....men kunde ju inte visa mig för alltför mycke folk i mitt tillstånd såå....tänkte hoppa hela iden....men efter massa kryssande mellan hus..
(gick väldiga omvägar med luvan på mig, en liten "jag-känner-ingen" kind of look)
Jag gick vägar jag inte gått förut kan man säga....tills jag svänger ut mot civilisationen....och ser pressbyrån....
"I had a dog, and his name was BINGO" smet in dit...likt en bandit i en tecknad film....lixom slimmad mot väggen...
går in och ser....donuts mina vänner....DONUTS! såå blev att jag kom hem med tre i en söt liten påse....elle ja mena två....ifall pojken skulle undra...TVÅ...hehe ^^

Så nu ha ja tryckt i mig en såndär och druckit en halv kopp kaffe....
håller fortfarande på med den....ska snart ge mig på ballerinakexen som står där å retas...

Till råga på allt så sa mor min NEJ till träningen idag...såå blir te å sitta hemma å svulla istället...Fan!
precis när man blitt sådär snyggt fit....aja...mer att älska...elle?

Hoppas er dag har vart kanon hittills.....och....vi kan väl alla ta en såndär dag där vi bara svullar?
Så känns det bättre för oss alla.....ni vet en såndär..."får hon, får jag"-deal, ok?
Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: achmed the dead terrorist

gief donuts o kaffe.. u need moore to love^^

2008-03-05 @ 16:42:35
URL: http://snoangeln.blogg.se
Postat av: Anne

låter som en god idé gumman-1
låt oss svulla mera!! he he

puss

2008-03-05 @ 17:03:49
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Clara

Bingo!
Hahaha.. Ja, jag drog på smilbanden iallafall.. hahahaha

2008-03-05 @ 23:08:18
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0