Hurtighetsfaktor -5

ahh banne mej...nu ligger jag nog på minus...
ha inte tränat på en vecka...bara de e ju typ minus två....
å sen klämde jag i mig en pizza nyss....plus cola....de blir ju lätt minus tre på det...
men men, e ju sjuk såå...vad göra?
Det blir iaf bowling ikväll....de e väl lite träning?
Ska förstöra armarna med sara och patrik:)
Vem vinner?
Sen blire Hockey imån...ska bli massa kul....
dricka lite öl å kolla på killar som slår på en platt
svart boll med nå stavar med en böj längst ut...
Blir nog massa kul....Fö det låter rätt intressant eller hur?
Sen ska de festas med mina flickor på kvällen...
framför melodifesten?

Söndagen blir te å packa packa packa....
FAN borde gjort det idag inser jag nu....
nu blev jag lite stressad faktiskt....jobbigt...:/

Åter till ninja turtles och pojken....Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

ta det lugnt kvinna!!!
träna o va sjuk hör inte ihop så är det bara.....

pöss

2008-03-07 @ 20:02:31
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Linda

Hej gumms! Jag slutar kl 12 imorgon, så jag kan komma närhelst ni önskar... ;) Jag får nog ta det liiite lugnt med drickat, ska jobba på söndag.. Men dela på sprit låter bra! Kraaaaam

2008-03-07 @ 21:00:27
URL: http://paivys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0