Sometimes....

Välkommen hem Linda! Äntligen!

Dagen idag....
Vaknade, gick och kopierade mitt "ögon-recept" på linneas....
sen gjorde jag iordning lite här hemma....som vanligt....
Jag gör det så fint här hemma!
Hämtade ett nytt matbord från sara....:) hehe vi va så söta såå när vi gick
genom hela torpa och kånkade och bar på detta bord...
Massa som tyckte vi va lite roliga iaf:p

Nu e de mycke finare i köket....och de e inte härdat glas mera.....
Tycker de e lite risky att ha glasbord i ett kök...där jag vistas
^^

Sen väntade jag bara på att mr P skulle komma hem och att mamma
skulle komma förbi och hjälpa mig med beställningen av mina brillor....
(de här blev de, dom rosa e från favoptic och dom svarta från lensway....)



Massa snygga tyckte jag:)
Sen kom lilla hjärtat förbi med....med Karina :)
Såklart!

Fixade maten idag med....blev faktiskt bara köttfärssås och spagetti idag....
orkade inte annat.
Blir fasen att träna i finland! Springa en runda varje morgon!
Nu ska jag dra mig mot sängen!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

schnygga brillor ju!



kul med lite nytt i tillvaron!



pöss

2008-06-26 @ 22:38:27
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0