Sverige - Grekland


Jajjemen...tro det eller ej...men jag har faktiskt på matchen på tv....(som precis började)
när det gäller sverige kan de va kul att kolla....
Fan fick nästan rysningar när dom sjöng nationalsången....
hela jävla stadion..:p


Igår fyllde min lilla flicka Sara 22 år....har fortfarande inte gett min present:)
men den kommer:)
Grattis så mycket igen iaf:) Love you babe!

Nähe, nu blir de att mysa ner mig i soffan....me varm oboy....bulle och en god bok....:)
(och lite fotboll i bakgrunden...)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

tack för din omtanke stumpan!

själv förösker jag ta en stund i taget!

var och träffade föreståndareinnan på en förskola idag men kändes sådär då de stänger nästa vecka och hon ska snart på semester och då skulle jag i så fall få hoppa runt till olika andra ställen!

denna kvinnan trodde nämligen att praktik först var aktuellt i höst... suck

så jag får väl se hur det blir!

står fortfarande som 2:a reserv till skolan, får väl nytt besked i slutet på veckan om jag förstod rätt!



massa kramar till dig finaste

2008-06-10 @ 21:11:29
URL: http://annenord.blogg.se/
Postat av: Heidi

Bara krock med dödlig utgång kvar att bocka av från din framtidsprognos nu!:D

2008-06-11 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0