Släkten - 4 månader - DHSU08

Då har man haft besök av farfar, faster och kusin :)
Kuligt kuligt....speciellt nu när man har blivit övergiven för DH....
heh...den 14:e fick jag iaf mysa:) och present det fick jag också...:)
Greys-boxen 2, och lilla sjöjungfrun
^^
Tack älskling!


Fotbollen kollade jag på....(jag vet e rätt förvånad själv..)
va ju aningen spännande i slutet....INNAN spanien gjorde mål....hm!
Efter fotbollen blev de ut å spela kubb....sällskap fick vi av knotten....:)
Ja, jag känner dom....ja inte kubbet utan knotten....
underbara djur de där....känner dom mycket väl!
Mitt lag vann varje gång....utom en:p
Sen åkte jag hem för att spendera en mycket ensam kväll och natt....
Eller halva natten iaf....vet inte när  gubben min kom hem....han stack tidigt i morse igen....
Ska även välkomna min lillebror niclas till blogg.se.....
Han är väldigt aktiv i sitt skrivande.....gå in å kika vettja....
Niclas
Vidare......idag blir de A6 och beställa tid till optikern....
Och handla en liten sak...:)
Blivande glasögonorm? hehe mej gör de inget....I look HOT in glasses....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Blir du uttråkad är det bara att ringa moi ;)

2008-06-15 @ 13:29:29
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Rassmuss

jasså, kanske glasögon alltså:D hehe, välkommen till den världen i så fall

2008-06-16 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0