Göteborg<3


Där spenderades helgen med min:)

Åkte hemifrån på lördagen runt halv tio...första stoppet....Lager 157, shit va han hittade kläder!
jag hittade en liten söt kofta för 30:- bara....hm! (bättre lycka i gbg?)
Efter vår första lilla shopping åkte vi så glatt iväg mot nästa....Göteborg!
Väl framme i gbg runt halv ett var de då dags för mig att lokalisera oss fram till hotellet....
(för jag, till skillnad från chauffören hade kollat upp vart det låg...)
Jaja, nårra hysteriska rop senare... (Höger nästa! elle va fan....de va vänster vi skulle till....)
kom vi fram till parkeringshuset, och hotellet!
Checkade in...tog nycklarna....gick mot utgången(för att hämta packningen)
....stannade och tittade på varann...."Äh, vi kollar rummet va?"
sagt och gjort....30 sek senare stod vi i hissen....våning 6 skulle vi till....Bastu och pool-våningen.....
ooohhhh......
^^
Rummet i sig va som vilket hotellrum som helst:)
mysigt:)

Aja...hämta grejerna, sen shopping!
Och vad det shoppades.....mest till patrik...fan han hittar ju mängder med saker!
Jag hittade inte lika mycket.....men, men,
Dagen gick, och vi tog oss en fika mitt i allt....för vi började båda två bli rätt griniga:p
Finns ju så mycket att se på:)
Väl uppladdade med energi fortsatte shoppingen till sex-tiden...
Hem för att sova nån timme tyckte båda två....ställde klockan på 19.30.....
men somnade om rätt gott när klockan ringde såå...kl 20.00 börja vi röra på oss lite:)
Hehe...Ut för att käka middag....bara till att göra sig iordning igen då....

Middagen spenderades på El corazon...(rättstavat?)
Huur gott du vill.....tog ett glas vitt me...urmysigt ställe...
Satt där ett tag och pratade och myste....
solen började gå ner med så de var riktigt romantiskt....
Drack upp de sista vi hade och började gå hemmåt....
väl på hotellet va vi ju inte sugna på att sova direkt såå vi
satte oss i hotellbaren och lyssna på livemusik....urmysigt!
Var nog det enda paret där under 23....hehe fick ju lite blickar,
eftersom att det inte förväntas av så unga att sitta och ta det lugnt...me ett glas vitt och en öl....
Vi ska ju va ute och röja! (eller?)
Kvällen avslutades runt halv ett....för vi hade ju en frukost att vakna till...(vuxet eller hur?!)

Söndagen började klockan nio....-ish...
Dagens schema: Lite shopping till mig....och sen Liseberg!
Liseberg vart riktigt kul:) hehe men va pengarna brann....spelautomater utan vnst....vafan är det??
Vart ju bara vinst i vissa... :p Hur som....fick med oss lite vinster hem, en godisbag, och en film....
gosedjuren gav vi till två små flickor:)
Såå vuxna e vi
^^
 Nästa...hem till jönköping....



Kommentarer
Postat av: din

du har ju bara kopierat mig :P hihi.. :D

det var underbart i gbg babe. love u... puss

2008-06-02 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0