Helg och Jobb

jahopp...så vart de en ny vecka igen....
Lördagen började massa tidigt....och spenderades i claras bil....vi va på loppisjakt,
Herregud va vi skrattade....hela resan lång:)
hittade lite glas och en glasboll att hänga i fönstret:)
Efter vår loppisjakt bar det av hemmåt.....för på kvällen va de dags för fest!
Linda kom, och vi festade med martin.....(ja, alla andra killarna i gänget dissade...)

Söndagen började tidigt....Vi skulle till liseberg:)
Jag, Heidi, Niclas, Karina, lille Alex och Madde åkte inäg för att träffa Patrik i göteborg:)
Hade sjukt roligt....och älsklingen min vann en riktigt stor efterlängtad nalle till mig:)
Dagen gick och snart var de dags att åka hem igen.....
Hade iaf sjukt roligt:) Tack för i helgen!!
(bilder kommer)

Idag fick jag mina andra glasögon, plus alla våra foton från finland!
Såå fina bilder...känslorna kommer tillbaka:)

Nu ska jag mysa!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0