*Oh my dear lord..

Blev jobb ida på samma ställe som igår:) skönt å ha nå att göra...
men allt detta hände EFTER tandläkarbesöket.....
det fruktade tandläkarbesöket....fyy faaan va ja HATAR tandläkare....
(å de står jag för) Det är inget att skojja om!
Hon e nog inte nöjd innan jag går gråtandes därifrån...USCH!!
Hur som kan inte skriva nå mer om jobbet elle nå nu
för e helt uppjagad av min fika me Rassmuss å Anne<3<3

Asså va man kan bli otäckt irriterad....
De e ju tur att jag fortfarande har gosigaste rassmuss å härligaste anne kvar...
speciellt Anne nu när kavajerna var så lika....eller....asså nu när vi e så olika mena ja...
Kan ju va lite svårt å umgås då?

Jaja.....pratade om det vanliga....dom fick avreagera sig...
å jag lyssnade å blev uppjagad, och irriterad!
Hörde att Rassmuss hade tagit ner utställningen idag med....
men jag får min privatvisning sen^^
få kolla upp me tider, nån helg kanske?:)

Men att folk kan va så nedvärderande....å stjäla andras tid....
nått jag stör mig på enormt mycket...
att snacka skit bakom andras ryggar....eller för den delen skriva
massa skit om folk som man vet kan läsa det....ta de face to face istället.

Fast vi pratade om massa kul saker med....
hehe mullsjö-minnen e det som kommer upp mest...
om glassar å sånt....^^

Ska ju ses snart igen mina små sötnosar:)
men de e ju hemligt;)
bara dom som vi vill ska veta vet<3

Dagens: Umgås inte för mycket med ointelligenta människor....du kan bli dum!

Trots att jag tydligen bara är en dum blondin så vill folk ändå vara som mig?
Ja jösses....världen e allt bra märklig....

Kommentarer
Postat av: Anne

he he, tack själv underbara!
alltid lika trevligt och så skönt att få ur sig all skit om Shitlake...och dess invånare.....

men du....hur kommer det sig att du umgås med en sån som mig..... he he

puss puss

2008-01-22 @ 22:54:44
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Anne

sötnöten

2008-01-22 @ 23:06:34
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Linus

jaha va det deeeet som är shitlake...borde man ju kunnat räkna ut :)

2008-01-23 @ 20:46:33
URL: http://lichan.blogg.se
Postat av: Rassmuss

Tack desamma, hehe, va trevligt vi hade de:) Instämmer i de du skriver...hmm, privatvisningen, får boka in nått. Eller ja, vissa saker har man ju alltid tid för...å hemligheter är kul:) vill du veta?
kram

2008-01-24 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0