Helgens små ögonblick...

Fredagen spenderades me vårt härliga gäng hos björnen:)
Man kan säga att alla som E nått e hos björnen:p
De e typ Top notch! (stava rätt?)
Vi började direkt med ölspelet...Braaaa dääär!
hehe funkar ju lika bra som alltid med vin:p
fick en massa regler av björnen med gällande
nån soffa å nå handfat å jah, ett soffbord? äh vet inte så noga...:p va nog inge viktigt;)

Sen stack vi te krogen....olles:)
hade massa massa kul den kvällen....tack alla!!
Lördagen dåå....den kvällen spenderades hos Linduss....för hon ha fyllit 23:) stora flickan!
Spelade massa twister å massa singstar....me ingen betoning på massa.... ^^
Prata me allt nytt folk gjorde vi me..:)

efter allt stretchande å skråålande bar det av till centrum...krogen asså...
Hände massa.....bla. älskar vi jonas om möjligt massa mera....
"jag har en sak till er tre tjejer"
åååhhh...nu e man -V.I.P-
hehe dvs, vi e liite bättre än er andra ^^

soo BITE ME!
Söndagen var en pina...på morgonen iaf.....Va fan har jag gjort me halsen/rösten?
Kommer inte ihåg att jag överansträngt den?
heh....
men men sov massa gott....efter en sen frukost åkte vi till stugan...."kolla om den står kvar"
de gjorde den...:) va fan skulle vi gjort om den va borta lixom? leta efter den?
hm!
men nu vankas de mat:) å ja ha inte kockat!!
hihi
PoK

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en askul kväll! =P

2008-01-27 @ 21:37:31
URL: http://paivys.blogg.se
Postat av: Achmed the dead terrorist

Vad bra att ni är vip nu då. då får ju alla vi andra som känner er också gå före :D puss

2008-01-27 @ 22:16:24
Postat av: Anne

låter som du haft det riktigt bra gumman, det glädjer mig.....du har liksom värmt upp inför lördag antar jag.... h ehe

2008-01-27 @ 22:46:39
URL: http://nogg.se/grodisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0