Dagen måndag

hmm såå va ha hänt idag?
vaknade massa sent...va dålig i morse....jävla förkylning...
hur som hade en liten stund på mig att sätta upp håret,
sminka mig å sen dra iväg me sara-baben till stan å a6...
Väl där hittar vi inget vi ska hitta...bara en massa..."ahh de där köper jag till våren...
"elle "löning"....elle "till hösten vore dom här bra...."
hehe:p

kan ni stava till pengabrist?

efter vår shoppingrunda (?) såå blev de mackmakeriet....alltid lika gott:)
Sen måste man ju spana in va ens shitlake-polare ställer ut:)
Köpte en ros till far, sen tog vi oss genom blåsten till bilen...
(bilen som för övrigt gav upp i "kurragömma" å drog på sig en p-bot)
bajs..

sen bar det av hem....la mig under täcket.....*värma sig lite*
tog fram datorn..å låg å hade det skönt.....då ringer claar.....
"-vill du hänga me........."
"-Ahh visst....går de fort?"
såå ut till en ny bil:)
skulle handla en present men blev inte riktigt som vi ville....

Hur som.....kom hem igen...efter lite skvallrande....
gick upp å la mig under mitt underbara täcke igen....
en stund ifred...sen ringer mamma NERIFRÅN......"kom ner å ät..."
Blir man trött elle?
aja gick upp fixade packningen till träningen å sen va de dags å åka te träningen....

När vi e ombytta å klara möts vi av flickorna å underbara martin å hans leende:)
va ju ett tag sen.....(en dag elle såå)
hehe meen trevligt ändå..:)

(blev du lika svettig å het som vi?)

Firade pappa efter träningen....åt tårta....två bitar.....men de får man om man ha tränat:)
å nu ligger jag här i min ensamhet......inget på tv......

Men men snart blir de sova iaf....om ja inte hittar nån på msn som e övertrevlig ikväll....
Sov så gott allihopa:)

PoK

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar min Finduss.... *krama om*

2008-01-14 @ 23:41:19
URL: http://paivys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0