Årets Lista 2007 - uppdaterad

Årets upptäckt: London
Årets ord: Shit
Årets misstag: Italienare
Årets fest: Sälen, en veckas fest:)
Årets idiot: hah...
Årets underbara: DE vet....gänget:)
Årets Hetaste: Electrolux...
Årets rumpa: Electrolux...
Årets kropp: Jag tror att jag talar för alla flickor i gänget när jag säger Martin?
Årets baby: Jonas
Årets besvikelse: Finns några.....jag vet
Årets one night stand: Zero
Årets bästa händelse: Sälen
Årets värsta händelse:
Teo avlivades
Årets julklapp: Trisslotter
Årets Fjolla: haha
Årets hårfärg: Blond
Årets svikare: .....
Årets bakfylla: Ha haft fler i år än nånsin...å då e de typ tre:p
Årets babe: Rassmuss, killarna i gänget:)
Årets sämsta resa: Gbg
Årets bästa resa: Bulgarien och London, SÄLEN!!
Årets bästa låt: Keane - A bad dream
Årets vinst: Vännerna:)
Årets händelse: Singel i ett år??
Årets Par: Linda och Henke
Årets folk-jag-klarar-mej-utan-men-ändå-inte: Finns nån....
Årets Jag-tror-jag-vet-mer-än-vad-jag-egentligen-gör: Jadu....
Årets nyårslöfte: Har uppfyllt alla....^^  Älska mer:)
Årets alkis: Clara tror jag ^^
Årets frisyr: Kort page
Årets bild: Rassmuss porträttbilder, eller en från Lysekil
Årets mest spelade låt: Snow Patrol - Chasing cars
Årets krog-replik: Ehh hej? Hej då!
Årets community: Blogg.se
Årets människa-jag-är-glad-jag-träffade-detta-året: Linda, Anne, Rassmuss, Johan, Kristoffer m.fl.
Årets pizzeria: Alcamo
Årets ståuppkomiker: Kristoffer Appelqvist, Johan Glans m.fl
Årets mest-meningslösa-dag: Alla senaste då jag vart "långledig"
Årets snabbmat: Äter inte sånt skräp!
Årets tacka-sina-snälla-kompisar: TACK
Årets Hej!-jag-har-världens-sämsta-immunförsvar: JAG, fortfarande sjuk jämt!
Årets trend: Pumps å höga-i-midjan-byxor...
Årets smak: Ramlösa...
Årets befrielse: Jobbet på Electrolux
Årets wow: Ole hehe...
Årets jobbarkompis: Linda, Johan, Jon, Kristoffer
Årets värsta present: Hmm...
Årets Oj-skämde-jag-ut-mig-nu?: Hehe, Jag?
Årets mysigaste: De får ni inte veeta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0