Shitlake fan!

ja herregud sikken fest de var:) ja e ju inte den enda som mår pytonorm ida....
men men man fyller bara -nästan- 15 en gång om året:)
hade så sjukt roligt....meen de e alldeles för mycket för mig att försöka bearbeta
alla intryck då hjärnan inte är med mig än....
Han åker karusell kan man säga....hjärnan ....

Anne....ett stort grattis:) i förskott...och efterskott<3
hoppas mina anteckningar under kvällen hjälpte dig att minnas
hur kul vi hade de:)

Kommer updates när jag orkar tänka....
PoK

Kommentarer
Postat av: Rassmuss

visst va de kul...känns idag som sagt. haha, mycket skoj som hände, tack för entrén till centrum förresten:) / kram

2008-02-03 @ 16:22:52
Postat av: Anne

he he, ja man har ju mått bättre....njurarna mina gillade inte detta ...men men vad offrar man inte för lite kul i livet!

tusen tack igen för trevlig kväll, inträde och sällskap trots att jag nog inte var det mest mogna sällskapet... ha ha
men som sagt man blir ju bara 15 en gång....

och, tack för kondomupplysningen...ha ha

2008-02-03 @ 19:03:07
URL: http://nogg.se/grodisen
Postat av: Rassmuss

haha, ja just de ja:)...du va så pedagogisk, fick lära sig ett å annat.../ kram kram

2008-02-03 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0