Äntligen tränaa

Träna ikväll...och sen mysa massa mycke....för vi ha nått å fiira:)

Gårdagen var massa mysig....åkte ut till hok för en middag å lite tårta:)
tittade lite på Alx....han e så sjukt söt den ugnen så man vill bara äta upp honom...
helt sjukt gullig:) och glad...hela tiden!
Åkte hem runt sju...såå många timmar spenderades där...
på vägen hem var vi typ tio meter..? från att krocka med en älg....
satan e så sjukt rädd för älgar.....tittar ner å fixar med väskan....
Efter en snabb omkörning av en lastbil....patrik ser ner nån sek
och kollar va ja håller på med....sen känner man bara en sån tvärnit.....
jag tittar upp och precis framför bilen står han....en sån sjukt stor älg....
höll på att bajsa ner mig....sen kollar jag in i skogen så står där en till lika stor....
shit asså.....en älg e nått jag verkligen inte vill krocka eller dela mina sista sekunder i livet med....

Tur att killen vet vart bromsen sitter....

aja vidare hem till mig en stund mest för att kolla läget....sen äntligen hemma vid nio....
mys mys mys...
Nu ska jag få i mig lite mat innan träningen....Ha de gött!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

läskigt med älgen och tur att ni inte smällde!!

kramelikram till världens sötaste

2008-04-14 @ 19:12:15
URL: http://annenord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0