Kräftskiva^^

Som sagt...hade kräftskiva i helgen me alla som har en speciell plats i mitt hjärta:) (klyschit :P)
Allt började med att jag och flickorna åker ut lite tidigare för att förbereda...
Nä men då ha åskan orsakat strömlöshet i halva backen....MIN halva!!
Hopp ringde lite samtal...å frågade lite grannar hur de var me deras ström...
-Har ni ström?
-Ahh hu mycke vill du ha?
Hmm....de va ju en god tanke...men hjälte inte så mycke....
Kom efter många om och men fram till att byta propp uppe i skogen....hmm...så MIN halva av backen skulle ha lite ström....såå nårra hårda tag senare har sara fixat problemet....
vidare....
pojkarna kom och festen kunde börja:)
hade de helt underbart kul....bästa gemenskapen EVER! längtar tillbaka!
Kräftor åt jag å nån annan massor av...gott gott:)
Drickat va ju me gott...å alldeles lagom va de.....hela kvällen/natten gick i princip åt
att spela jenga (omgjort) framför brasan å att snacka skit, hade de underbart!
Hann även med "psykologen" haha fan så kul! :)

Runt fyratiden somnade allihopa i mysiga högar här å var i soffan.....brorsan e urgosig å sova på:)
flyttade oss efter ett tag till våra utsedda platser:)
vaknade lite för tidigt....ja råka väl mer elle mindre väcka hela bygget me min förkylning å sen dröjde de inte länge tess ja fick koka te å kaffe:)
Åt en god frukost, vilade lite....sen vart de städning.....för gud va bra vi e på att stöka ner! ^^

nån timma senare åkte vi hem....TACK allihop för en underbar helg!
Love you all ALOT<3

Puss och Kram

Bye, Bye, Brorsan! Miss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0