Ja, herregud....

vilket spektakel....kommer fram till huset där det ska fotas...
alla tjejer börjar genast prata om hur de direkt när de kom hem från deras 1.300 kronors sminkning/håruppsättning...gått hem och tagit bort de mesta av sminket...och fixat till håret....

Efter ett evigt tjat om diverse saker kom vi iväg iaf...så nu har jag fotat....
snart bär det av ner till stan...fota vidare på alla andra...
vidare...
image77 
Såhär blev slutresultatet... bra tycker jag iaf...
men det räknas nog inte (!)

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Kan inte klicka upp bildeeeeeeen! =(

2007-05-30 @ 16:36:47
Postat av: Clara

Hey baby girl!
JAG tycker att bilden blev bra.. sådeså. =) Och vi vet ju alla att de är ju vad jag tycker som räknas :P
Kan kanske leka lite med nån bild i Photoshop när jag fått de igen =)
Ät lite rabarberpaj åt mig också!
Puss puss

2007-05-30 @ 20:45:52
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0