12 skoldagar kvar... :´(

I helgen var de en hel del kuliga saker... :)
Fredagen spenderades i mullsjö med alla mina härliga vänner!
spelade brännboll, kubb, och grillade....hur mycke mys som helst:)
fast vissa fuskade...hmm... :p Fick sån äcklig träningsverk efter brännbollen...herregud....försvann inte snabbt...har fortfarande..ONT! hehe, kände smärta i muskler ja inte visste fanns...

På lördagen vart de grillfest hos Hult...trevligt.. :)
efter de vart de utgång...vart lagom hela kvällen...underbart!
Träffade alla från skolan...mys!
Fick en tryckare med...vääldigt längesen de hände sist...:) Tack:)
Träffade lite gamla sötisar med:)
Fick me oss ett kalmar-ragg...inte trevligt...ajaj clara och tommy ordnade det lilla missödet...sååå de vart lugnt...
Systrarna SCLS-ara, och brorsan Tommy somnade riktigt gott efter thé och ananaspaj:)
Fast tommy frös lite....vi hade 21grader varmt;)
GÖTT!

Söndagen var varm:) vissa av oss vaknade väldigt bakfulla....
(Jag i normal ton)
-Hanna kom då! (hunden)
(clara)
-Shhhyyyy inte så högt...
satt ute i solen me mitt morgonthé och mina knäckemackor....(soloholic)
sen städade vi(!) och började traska hemmåt....väl hemma hos mig satte sara och jag mig och solade i typ tre timmar... ;) Sen var de dags för mat och träning....jag me min fruktansvärda värk...sara å clara me bakfyllan...
Moahahahahaaaa.... ]:)
Men det gick bra iaf...De e sååå skönt å träna!

Idag har jag vart i skolan... tryckt lite på några linnen...blev helt nöjd:)
Tog med mig mina keramik saker också...som mamma å ja ha lekt med...
sen ha ja en överraskning med te mina flickor...meen de får nog vänta lite till... ]:)
Träffade Anne (Björns mor) i skolan med hon ska bo där en vecka...ja vet varför...men orkar inte informera alla er om det....för det behöver inte ni veta...
Skulle gått ut me björn idag kanske....meen har inte haft tiden att höra av mig förräns nu...såå få se va han säger...

När jag kom hem så slappade ja lite framför tvn....somnade ju nästan på bussen....när ja precis hade hunnit dricka upp en kopp thé kommer pappa hem och undrar om ja inte vill ut å glida i corvetten...hehe klart ja ville...såå ut på motorvägen mot torvik...180+ km/h de gick snabbt... men kul!
Sen va de min tur....lite scary me så tjocka däck och typ 400 hundra hästar under huven som direkt reagerar på gasen...hehe knyckigt i början...
men sen gick det framåt:)
körde runt lite i stan...blev lite förföljda av nårr killar som va nyfikna på den heta bruden bakom ratten i den snyggare bilen;)
För vissa har faktiskt körkort :-D

nu e man hemma då....ser på csi...bara längtar efter att få sova...

Fick berlinkorten i lördags...hur kul som helst å se...
Ska leka med dom på fotot imån...kul kul!
hehe har ni gjort någe skoj i helgen?
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0